marți, 28 iulie 2009

Some sweet moments ♥

O stare afectivă mi-a învăluit fiinţa . S-au perindat în jurul meu nenunmărate clipe de ezitare... Până când într-un moment m-am hotărât să acţionez. Şi când am pătruns în acel demers atât de suav şi plăcut , m-am dezmeticit încât aş fi năzuit să dureze un timp cât mai îndelungat . Acea frântură de buimăceală , a plăsmuit ca acel colocviu să fie din ce în ce mai armonios , melodios şi parfumat de o paloare beată de iasomie. Emana o căldură atât de profundă , o familiaritate în vorbe , încât nu doreai să te mai desprinzi din acel val de afecţiune. În cele din urmă seninătatea mi-a limpezit chipul , iar un strop de beatitudine s-a prelins , învăluindu-mi întreaga fiinţă. .
O dorinţă puternică de revedere şi o nemărginită impacienţă m-au prins captivă ...


Niciun comentariu: