vineri, 11 iulie 2014

se face seară

Neajutorată, sub umbrele de ploaie, când e atâta distanță între ceea 
ce simt și ceea ce exprim. De ce cuvintele se topesc în momentul 
rostirii lor? Multe nici n-apucă să iasă la lumină, unele nici nu se mai 
nasc. Vina e și a mea, știu. Nu-i super puterea mea. Contemplu
din umbră, stau în umbră. Cresc, învăț.  Mi s-a topit inima în seara 
asta, ca o ciocolată. Îți apar anumiți oameni care îți deschid mici 
ferestre ale sufletului. Și începi să te plimbi prin vreun cotlon 
din ăsta..și să vezi că suferința îi transformă pe unii în niște 
creaturi revelatoare. Și îți dai seama de suferința altora și ți se arată
încă o dată cât de valoroasă e sinceritatea. Sunt ca un trecător tăcut, 
într-o noapte fără lumină.Merg pe străzi, observ și-atât. O umbră,
al cărei limbaj e urma lăsată..o broască verde, care îți cere răbdare. 
De nu mă vezi, înseamnă că nici măcar rolul meu de umbră nu-i destul 
de expresiv. 

Niciun comentariu: