joi, 22 aprilie 2010

Limba şi literatura română , pasiunea mea cu pagini scrise ..

 Îmi delectez sufletul
cu filele impregnate în
esenţe  lirice , epice şi dramatice .
Poeziile cu strofe şi versuri
înlănţuite în rime împerecheate ,
încrucişate sau îmbrăţişate
îmi poetizează inima ;
paginile de roman
tăinuiesc  lichiorul lacrimogen
din  undele căruia
izvorăsc linii rotunde ,
ascuţite şi drepte
ale unei fizionomii  candide
îmbălsămată într-o
rouă trandafirie ,
zănatică de-atâta înmiresmare .
Lirismul clasic
mă induuce în
'' la belle epoque ''
şi simt în fiecare por
ambianţa vremurilor de odinioară ,
iar visele sufletului meu se zaharisesc
în acea armonie vetustă ;
astfel îmi nuanţez făptura
în deliciile  cromatice .
Canţonete de amor
îşi etalează ritmicitatea 
şi mă strecor în paşi de vals
printre rotunjimile literelor .
Respir partituri de beatitudine , 
iar acum , închid  cartea cu supliciul literaturii
ca atunci , când tu , un cititor desăvârşit  ,
o vei deschide ,
ea să te întâmpine cu petale
de iasomie , Nu-mă-uita  si Rochiţa-rândunicii .








Niciun comentariu: