miercuri, 19 august 2009

O picătură plină de farmec ...

19 . 08. 09

Am păşit încrezătoare în decursul acestei zile , care mi-a înseninat chipul ...
Împrăştiindu-mă pe străzile prăfuite ale acestei urbe , s-a înfiripat în calea mea o dulceaţă îmbătătoare ca şi parfumul proaspăt al florilor în toiul unei primăveri . Impregnându-mă într-un scurt colocviu , am zărit toată frumuseţea care o înconjura şi o făcea atât de uimitoare ...
Încă o dată am simţit căldura şi familiaritatea pe care le emana prin felul în care se comporta şi îmbina cuvintele ...
Am zărit-o ca fiind proaspătă şi plină de viaţă ; pare că  un strop de magie s-a prelins în acea zi .

Odată cu trecerea timpului , descopăr frumuseţea interioară şi cea exterioară intensificându-se tot mai solid .
S-au prelins din cufărul prezentului picături pline de farmec ...

Niciun comentariu: