miercuri, 8 aprilie 2009

Cutreierând printre gânduri....

Toate trec ....însă amintirile rămân.....

Privind în urmă tinzi să te reîntorci în unele momente , care ţi-au înseninat sufletul , te-au făcut să priveşti viaţa dintr-o altă perspectivă , să descoperi aroma culorilor , să distingi binele divin de răul suprem şi te-au ademenit să aspiri la fericirea absolută , să devii o persoană mai bună.
Mă las cuprinsă în braţele visării ; mă cufund în tărâmul fermecat al cărţilor şi păşesc timid într-un spaţiu al lucrurilor nedescifrate de către mine până acum ...
Sunt doar o mică fiinţa în acest ţinut plăsmuit , împiedicându-mă de cărările întortocheate ale prezentului.
Năzuiesc că nu , nu vom deveni placizi cu sentimentele altora , cu trăirile şi emoţiile lor , cu tot ceea ce ne înconjoară .
Acum , numaidecât mă ivesc alături de amintirile care saltă jucăuş în deşertăciunea minţii
mele, ciocnindu-se de axele încâlcite ale prezentului.



'' " Toate lucrurile care sunt pline de amintiri degajă o visare care te îmbată şi te face să mergi rătăcind mult timp " - Victor Hugo


Niciun comentariu: